آموزش ساز

آموزش ساز و انواع موسیقی

آموزش ساز

آموزش ساز و انواع موسیقی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بسیاری از استادان موسیقی، سازهایی مانند گیتار و سه تار رو برای یادگیری موسیقی در سنین بزرگسالی توصیه می‌کنن. یادگیری این سازها، ساده تره و با تمرین مداوم، فهم موسیقیایی شما بالاتر میره. همچنین در مراحل بعد یادگیری، می‌تونید با ذهن آماده‌تر، سازهای سخت‌تر رو انتخاب کنید که به اهداف و علاقه‌هاتون نزدیک‌تره.

 

زمان و پول مساله مهم در انتخاب ساز برای شروع موسیقی

اگر فردی هستین که نمی‌تونید زمان زیادی رو برای تمرین در طول روز و هفته داشته باشید، به سراغ سازهای ساده برید؛ تار، سه تار و گیتار. 

اما میزان هزینه‌ای که می‌خواین برای یادگیری موسیقی داشته باشین، هم مهمه. یادگیری بعضی از سازها مثل پیانو، هزینه بالایی نیاز داره و حتی تهیه کردن این نوع سازها، بسیار گرانتره .

اما این توصیه رو هیچ وقت فراموش نکنید: اگه الان یادگیری ساز موسیقی رو در اولویت قرار دادید، معطلش نکنید و آموزش یادگیری موسیقی رو با یه ساز حتی آسون و کم هزینه شروع کنید. پس انداز کردن هم در این راه بسیار می‌تونه کمک کننده باشه. 

یادگیری موسیقی کلاسیک

اگر به دنبال یادگیری موسیقی کلاسیک اروپا هستید، هیچ وقت ساز پیانو را فراموش نکنید. پیانو یکی از بهترین سازها برای شروع موسیقی هست، اما یادگیری اون چندان هم ساده نیست، البته طرفدارن بسیار زیادی برای یادگیری داره.

 

انتخاب ساز برای شروع موسیقی

فرهنگ راهی برای انتخاب ساز برای شروع موسیقی

هر فردی در فرهنگی خاص بزرگ می‌شه و با سازهای اون منطقه آشناتره، چون احتمالا از دوران کودکی بیشتر اونها رو شنیده.

سازهای هر فرهنگ به طرز فکر، رفتار و زندگی مردم اون فرهنگ گره خورده و نمود بارزی از زندگی مردمان اون فرهنگه. برای مثال در ایران، یادگیری موسیقی سنتی، نامیه که ما به موسیقی برخاسته از فرهنگون می‌دیم. یادگیری این نوع سازها، احتمالا آسون‌تر خواهد بود، چرا که ذهن یک یادگیری اولیه نسبت به اونها رو کسب کرده. 

یادگیری موسیقی بدون استاد

چند دلیل می‌تونه یادگیری موسیقی بدون استاد رو توجیح کنه:

  • وقت کافی برای کلاس رفتن ندارین.
  • قادر نیستید هزینه های آموزش موسیقی رو پرداخت کنید. 
  • اینترنت و کتاب‌های مختلفی که در عصر حاضر وجود داره، می‌تونن جای معلم موسیقی رو برای شما پر کنن.

اما به این موضوعات هم توجه کنید:

  • یادگیری موسیقی با یک معلم و یا نوازنده کاربلد، زمان کمتری از شما خواهد گرفت.
  • برای یادگیری موسیقی به صورت خودآموزی، پشتکار، اراده و همت بالایی نیاز هست. علاوه بر اون، باید انگیزه قوی داشته باشین و حواستون باشه که این انگیزه رو همیشه شارژ نگه دارید.
  • مطمئن باشید در وضعیت خودآموزی، به منابع خودآموزی موسیقی دسترسی دارید و هر از چندگاهی می‌تونید بعضی از مشکلات یادگیری رو به طور مستقیم از یک نوازنده جویا بشید.

در هر حال، ما توصیه می‌کنیم از یک معلم موسیقی کمک بگیرید، به خصوص اگر در مراحل ابتدایی یادگیری موسیقی هستید. یادگیری نت های موسیقی، زبان سازی که با اون کار می‌کنید، کوک کردن اون و موارد دیگه، به تنهایی کار آسونی نیست!

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

  • ۹۹/۱۰/۰۶
  • آگهی رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی