آموزش ساز

آموزش ساز و انواع موسیقی

آموزش ساز

آموزش ساز و انواع موسیقی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی استارتاپ

امروزه کسب و کارهای استارتاپی، رواج بسیاری پیدا کرده اند و عده زیادی به دنبال راه اندازی یک کسب و کار استارتاپی هستند. لازم به ذکر است که راه اندازی چنین کسب و کارهایی نیازمند توجه به اصول مختلفی میباشد که از جمله مهم‌ترین آن، داشتن یک طرح توجیهی است.

تدوین یک بیزینس پلن برای شروع یک کسب و کار و یا برنامه‌ریزی برای اجرای یک پروژه یا ایده، مرحله‌ای بسیار حیاتی میباشد. نوشتن چنین طرحی، از مراحل مهم در راه اندازی کسب و کار استارتاپی نیز می‌باشد.

در نقطه شروع برای راه اندازی یک کار با استارتاپ، لازم است طرحی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم ایده مورد نظر را در مراحل ابتدایی به طور دقیق بررسی کنیم و با برنامه‌ریزی منظم، به هدف طرح دست یابیم. در ارائه چنین طرحی باید هدف مشخص داشته باشیم، نقطه آغاز و پایان کار را بدانیم، رقبایمان را بشناسیم و … مسائلی از این دست.

طرح تجاری استارتاپ در حقیقت نمایی دقیق و شرحی مفصل از افق پیش رو برای کسب و کارمان را عرضه نماید. این طرح، اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پروژه‌مان را ترسیم می‌کند و خطوط کلی و خط مشی آن را مشخص می‌کند تا با اجرای گام به گام آن، به هدف مورد نظرمان دست یابیم.

نحوه نگارش و تدوین بیزینس پلن استارتاپ

در نگارش طرح توجیهی برای شروع یک کسب و کار، باید بدانیم در حقیقت با انجام این کار می‌خواهیم به تمامی پرسش‌هایی که در ذهن خودمان و مخاطبین و یا سرمایه گذار طرح در زمینه پروژه شکل گرفته است، پاسخی کامل و اقناع کننده بدهیم. پس باید تمامی مراحل، دقیق باشد و با برنامه‌ریزی پیش رفت.

در ادامه به ارائه نکاتی می‌پردازیم که توجه به آن‌ها در نوشتن طرح کسب و کار، از ملزومات است. از جمله این نکات می‌توان به تعیین هدف، مشخص کردن بازار هدف، در نظر گرفتن هزینه‌های طرح، آنالیز رقبا و وضعیت آن‌ها در بازار، تهیه یک نمونه کار، برنامه‌ریزی برای شیوه مدیریت و اجرای طرح و تعیین روش بازاریابی و فروش طرح، اشاره نمود.

طرح توجیهی مناسب برای استارتاپ

چرا، بهتر است نگارش طرح توجیهی خود را به دیگران بسپارید؟

تسلط کامل کارشناسان ما با هرگونه فرمت طرح توجیهی بانکی

 

ارسال درخواست مشاوره تلفنی

 

گارنتی ۶ ماهه طرح جهت انجام رایگان اصلاحات احتمالی از سوی ارگان مربوطه


نگارش طرح توجیهی خدماتی مطابق با جدیدترین ضوابط و فرمت بانکی کشور


نگارش طرح با نرم افزار کامفار ۳

محفوظ ماندن اطلاعات طرح توجیهی در راستای اصل امانت داری


مشاوره رایگان و تخصصی قبل از انجام کار

 

  • آگهی رایگان